środa, 18 grudnia 2019

Domowy sposób na ładną hybrydę dzięki pewnej lampie od NC NAILS COMPANY

  Ja od dawna sama wykonuje manicure hybrydowy w domu. Niestety nie raz lampa 48w okazuje się za mocna i trzeba szukać czegoś pośrodku bo niestety mostki 9w nie utwardzają jak powinny. Ja znalazłam akurat lampę 40w, która idealnie utwardza i nie powoduje uczucia pieczenia dzięki NC NAILS COMPANY.

Nasza lampa UV/LED 40 W to sprzęt, dzięki któremu będziesz mieć pewność, że żele UV, lakiery hybrydowe i żele LED utwardzisz bardzo szybko i solidnie. Lampa zawiera sensor ruchu, bardzo dobrze widoczny wyświetlacz czasu, ustawienie czasu 30s, 60s oraz 99s – tryb bezbolesy. Podczas, gdy nie ustawisz ręcznie czasu naświetlania lampa po włożeniu dłoni będzie naświetlała do maksymalnie 99 sekund. Jeśli wyjmiesz dłoń wcześniej lampa automatycznie się wyłączy. Bardzo ułatwia to pracę w salonie, ponieważ nie musisz cały czas włączać przycisku – wystarczy, że Twoja Klienta włoży rękę do lampy. Jest to również bardzo ekonomiczne rozwiązanie. Nie chodzi nam tylko o zużycie prądu ale również o zużycie diod. Produkt nie posiada dna co czyni go bardzo lekkim! Właśnie dlatego bardzo dobrze sprawdzi się do pedicure. Dbamy o Waszą wygodę. 
Lampa ta może służyć jako:
  • lampa do hybryd
  • lampa do żeli UV
  • lampa do żeli LED
Wymiary lampy: 21,5 x 13,3 x 7,5 cm
Lampa jest teraz w promocji i kosztuje 99zł. Możecie ją kupić TU.
Co pierwsze jak ją wyjęłam z opakowania to pomyślałam że jest leciutka i bardzo poręczna. Jest zasilana z sieci za pomocą kabla i jest on nawet dosyć długi w przeciwieństwie do niektórych lamp. Idealna jest również do pedicure. Posiada sensor ruchu oraz ustawienia na 99s, 60s oraz 30s. Ja hybrydę utwardzałam włączając 60s. I jestem bardzo zadowolona ponieważ przy mniejszej mocy nie czułam wcale szczypania a bardzo dobrze utwardza. Polecam lampę bo to jest to profesjonalne urządzenie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)