piątek, 28 czerwca 2019

Save us WYDAWNICTWA JAGUAR

"Save you" to powieść WYDAWNICTWA JAGUAR. Książka po prostu wciąga i nie sposób jej odłożyć na półkę.

 Mona Kasten Urodziła się w Hamburgu w 1992 roku. Studiowała bibliotekoznawstwo i zarządzanie informacją, potem jednak całkowicie poświęciła się pisaniu. Wraz z mężem, kotami i z niezliczonymi książkami mieszka w Dolnej Saksonii, kocha kofeinę w każdej postaci, uwielbia długie leśne spacery i te dni, w które może tylko pisać. Cieszy się, ilekroć czytelniczki i czytelnicy kontaktują się z nią na twitterze (@MonaKasten). W Polsce Wydawnictwo Jaguar publikuje jej serię Again.
Książkę można kupić już za 23,70.
     Książka jest jedną z trylogii. O "Save me" czytałam bardzo dobre recenzje i mogliście przeczytać recenzje "Save you" u mnie na blogu. Tą książkę mimo tego, że jest gruba również szybko przeczytałam. Jestem typem, który jak weźmie się za czytanie to nie może przerwać. 
              Przeczytałam jak wspomniałam poprzednią książkę, a ta zaczyna akcję właśnie w tym miejscu. Tak samo jak poprzednia i ta ma wiele wątków i bardzo dużo się w niej dzieje. Oprócz wątków z Jamesem i Ruby są tu również inni bohaterowie tacy jak Lydii i Ember. Co najciekawsze autorka tak umiejętnie to połączyła że tworzy wszystko spójną całość. Poznamy również Grahama oraz Wrena.  Wszystkie wątki są ciekawe i mogą co niektórych zaskoczyć. 
   Książka wciąga i na pewno nie zawiedziecie się na niej. Czyta się książkę szybko i przyjemnie. Polecam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)