piątek, 22 lutego 2019

Na zmęczone nogi Venal Gorvita CREDO PR

     Będąc coraz starszą zaczęły się u mnie problemy z puchnięciem nóg i zaczęłam szukać jakiejś ulgi. Dlatego dziś o Venal na zmęczone nogi Gorvita dzięki CREDO PR.
Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Propylene Glycol, Castanea Sativa Extract, Arnica Montana Extract, Ginkgo Biloba Extract, Ruta Graveolens Extract, Melilotus Officinalis Extract,Glycerin,Carbomer, Triethanolamine, Paraffinum Liquidum, Etylexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl- 3 - Methylglucose Distearate, Allantoin, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, DMDM Hydantoin, Menthol.
   Venal Spray poprawia krążenie, łagodzi obrzęki, likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości nóg. Zawarta w jego składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, wzbogacona o biologicznie aktywne wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej, działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchość. Ze względu na swój unikalny skład chemiczny, a zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego, preparat wykazuje działanie oczyszczające, bakteriobójcze, przeciwzapalne oraz antyoksydacyjne, a chłodzący mentol zapewnia nogom uczucie świeżości, ulgi i odprężenia.
Spray kosztuje około 12zł.
    Spray zamknięty jest w ciemnej buteleczce z atomizerem. Bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustych śladów. Ma też delikatny zapach. Ja stosowałam 2 razy dziennie. Poczułam ulgę i nogi nie były już takie ciężkie oraz opuchlizna zeszła. Dodatkowo poczułam nawilżenie skóry. Tak więc mogę ją polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)