czwartek, 17 stycznia 2019

Sucha skóra twarzy to już przeszłość dzięki CeraVe od wizaz.pl

   Niedawno do przetestowania od wizaz.pl dostałam nawilżający krem do twarzy CeraVe.

    CeraVe Facial Moisturizing Lotion to krem nawilżający do twarzy stworzony z myślą o skórze normalnej i suchej. Formuła opracowana we współpracy z dermatologami zawiera 3 kluczowe ceramidy, niacynamid i kwas hialuronowy, dzięki czemu skutecznie nawilża skórę oraz wspiera odbudowę jej bariery ochronnej. Produkt niekomedogenny i bezzapachowy.
SKŁADNIKI: INGREDIENTS: AQUA / WATER, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, NIACINAMIDE, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, CETEARETH-20, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, POTASSIUM PHOSPHATE, DISODIUM EDTA, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, XANTHAN GUM, CARBOMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYALURONATE, CERAMIDE EOP. (Code F.I.L. D213445/1)
50ml kremu kosztuje 39,90 i można nabyć go TU.
Krem zamknięty w poręcznym opakowaniu z dozownikiem, który od razu mi przypadł do gustu. Jest on lekki bezzapachowy oraz bardzo dobrze się wchłania. Po kilku dniach stosowania można od razu stwierdzić, że jest rewelacyjny chociaż tak naprawdę pierwszy raz słyszę o tej marce. Jestem bardzo zadowolona ponieważ moja skóra stała się nawilżona i gładka. Ja w tym kremie widzę same zalet i chętnie zapoznam się z innymi produktami tej firmy. Cena też nie jest wysoka, a krem mogę porównać do tych z górnej półki. Polecam.



1 komentarz:

  1. Nie dostałam się do testowania, ale chyba i tak kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)