środa, 12 września 2018

Łzy Tess TANIA KSIĄŻKA

          Zobaczywszy okładkę książki i ten tytuł "Potwory z ciemności. Tom 1. Łzy Tess" bardzo chętnie po nią sięgnęłam dzięki TANIA KSIĄŻKA.

Książka kosztuje 27,93.
  Jest to zdecydowanie książka na wieczór. Nie mogę jej inaczej ocenić jak po prostu doskonała. Jak dla mnie bestseller. Świetnie napisana i z przyjemnością ją się czyta. I właściwie tak mnie wciągnęła że przeczytałam ja jednego wieczoru. Jest bardzo wciągająca.
    Jest to opowiadanie o Tess, która zostaje uprowadzona na wakacjach w Meksyku będąc ze swoim chłopakiem. Porywacze przetrzymują ją, a następnie sprzedają tajemniczemu nabywcy Q, który jednak ma odmienne podejście do kupionej kobiety. Tess nie potrafi się zdecydować między życiem, które prowadziła a tym co jest teraz. Dodatkowo rozpaczliwie poszukuje jej chłopak Brax. Czy znowu będą razem, a może Tess zostanie z Q? Książka wzbudziła we mnie zmienne emocje. Raz jest uroczo i miło a raz niebezpiecznie. Chyba bardzo mnie zraziło zachowanie Tess, gdyż jest niezdecydowana. Według mnie powinna od razu wiedzieć czego chce, choć przyznam że Q nie dość że bogaty ale i przystojny, a do tego bardzo dobrze ja traktuje. Jednak jej chłopak też jest bardzo dobry dla niej i bardzo ją kocha, a w życiu jest to ważne. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej zapraszam do zapoznania się z lekturą, a na pewno nie będziecie rozczarowani, a wręcz będą Wami targać emocje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)