czwartek, 20 września 2018

Nowość blogerska DDK czyli rzęsy do nieba

  Oglądałam wiele recenzji odnośnie DDK Lashes. Niestety u nas ceny  są bardzo wysokie, więc zamówiłam sobie na Aliexpress za niecałe 17zł.

  Obawiałam się że tusz mnie uczuli, ale w swoim składzie zawiera składniki pielęgnujące. Zamówiłam zestaw z czystej ciekawości ponieważ widziałam na filmikach co zestaw potrafi zrobić choć dla mnie ten efekt jest stanowczo przerysowany. Zestaw zamknięty w eleganckim pudełeczku, a w środku tradycyjny tusz oraz drugi z włoskami do przedłużania. Ja osobiście jestem z zestawu bardzo zadowolona, ale nie przesadzam z nim a co najważniejsze moje rzęsy wyglądają bardzo ładnie i nie są przedłużane, a teraz panuje moda choć mi osobiście się to nie podoba, że większość dziewczyn ma sztuczne rzęsy. Maskarę na zamianę bardzo łatwo się nakłada i co najważniejsze my decydujemy jaki chcemy osiągnąć efekt.

PRZED

PO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)