niedziela, 2 września 2018

Miasteczko Surrender REBIS

     Książkę pt."Miasteczko Surrender" REBIS od razu chciałam przeczytać i ze względu na ciekawy tytuł, ale również okładka mnie zaintrygowała.

Caleb Carr jest autorem bestsellerowego Alienisty – na jego podstawie nakręcono dla TNT dostępny na Netflixie serial z gwiazdorską obsadą: Danielem Brühlem, Lukiem Evansem i Dakotą Fanning – oraz Anioła ciemności.
Seria: Thriller
Przekład: Jerzy Kozłowski
Oprawa: broszura klejona ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Surrender, New York
Wydanie: 1 (2018)
Data premiery tego wydania: 2018-08-21
Liczba stron: 736
Format: 135x215
Książka kosztuje 35,92 i można ją kupić TU.

  Miasteczko  Surrender skrywa bardzo mroczne tajemnice, a mianowicie popełniono tam serię morderstw. Jest jedna rzecz, które te morderstwa łączy. Wszystkie ofiary to młodzież porzucona przez swoich rodziców. Mimo tego, że sprawę próbują zatuszować, a Doktor Trojan Janes jednak próbuje udowodnić, że za wszystkim stoją bogaci mieszkańcy Nowego Jorku. Gdy posługując się metodą opracowaną przez znanego z Alienisty doktora Laszlo Kreizlera, zbliża się do rozwiązania zagadki, nad nim i jego współpracownikami zaczynają się zbierać ciemne chmury. Doktor ma metody, które były używane kiedyś i nie wierzy w nowoczesne metody. Dlatego trwa spór, która metoda jest skuteczniejsza. Ale czy ma to sens w świetle wydarzeń, które wydarzyły się w miasteczku?
   Władze podrzucają fałszywy trop mordercy jednak wszyscy wiedza co tak naprawdę się tam dzieje, ale jak to w takich społecznościach ludzie wolą milczeć. 
   Książka budzi jednak mieszane uczucia niestety nie czyta się jej w bardzo szybkim tempie i t nie ze względu na język. Miałam nadzieję, że będzie to thriller utrzymujący w napięciu a w niektórych momentach czułam chyba fantasy. Pewne rzeczy w książce są opisane bardzo dokładnie przez kilkanaście stron i niestety czasami to mnie męczyło. Dlatego mam do niej mieszane uczucia.

1 komentarz:

  1. Niestety nie jest to pierwsza "średnia recenzja" ksiazki. Także ja chyba podziękuje. Szkoda pieniędzy i czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;)