piątek, 7 września 2018

Pięknie ilustrowane książki dla dzieci ZIELONA SOWA

   Uwielbiamy baśnie i bajki a teraz dodatkowo dzieci mogą poznać mity greckie dzięki  od ZIELONA SOWA.
Pierwsza książeczka to "Najpiękniejsze baśnie Perrault".

Autor: Stefania Leonardi Hartley
Data wydania: 2018 
EAN: 9788380737433
Format: 215x275 
Oprawa: twarda z gąbką 
Liczba stron: 128 
Wiek czytelnika: 4-5 lat 
Seria: OPOWIEŚCI ZE ZŁOTĄ WSTĄŻKĄ
Książeczka kosztuje 39,90 i można ją kupić TU.
      Książka jest w półtwardej oprawie a w środku znajdziemy bardzo dużo kolorowych obrazków no i oczywiście ulubione bajki i baśnie z dzieciństwa. Któż nie zna "Oślej skórki", "Śpiącej królewny" czy "Kopciuszku". Jest tu wiele bajek z mojego dzieciństwa, a do tego czytelny spis treści i szata graficzna jest ujmująca.  Moje dzieci książkę pokochały i wcale mnie to nie dziwi. Polecamy ;)



Drugą książeczką z tej samej serii są "Mity greckie".
Autor: Stefania Leonardi Hartley
Data wydania: 2018 
EAN: 9788380737440
Format: 215x275 
Oprawa: twarda z gąbką 
Liczba stron: 128 
Wiek czytelnika: 4-5 lat 
Seria: OPOWIEŚCI ZE ZŁOTĄ WSTĄŻKĄ

Książeczka kosztuje 39,90 i można ją kupić TU.
    Ta książka jest również w półtwardej oprawie a w środku znajdziemy bardzo dużo kolorowych obrazków. Jest to seria z mitami greckimi, które osobiście bardzo lubiłam.Są tu przedstawieni wszyscy bogowie Olimpu, wojna trojańska, labirynt Minotaura i wiele innych. Pamiętam je dobrze ze szkoły i wiele ciekawych morałów z nich się nauczyłam. Dzieci te mity pokochają a my je polecamy.


  
       Obydwie książeczki pochodzą z jednej serii i są bardzo dobrze wydane oraz posiadają bogatą szatę graficzną. Przypominają mi moje dzieciństwo, a dodatkowo uczą i bawią. Książki idealne dla każdego dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)