sobota, 7 lipca 2018

Wygodne leżenie i odprężenie w ciepłe dni WHAMAKU

   Nic tak nie odpręża jak wypoczynek na dworku i dlatego dziś o pewnym niezbędniku na wakacjach czy podwórku, a mianowicie o pewnym hamaku ze strony WHAMAKU.PL

Hamak z drążkiem, PRINCESS-2

Wykonany ręcznie, z plecionych sznurków wełnianych (równie wytrzymałych jak bawełna). Belka, która wieńczy hamak jest specjalnie impregnowana i przez to niezwykle wytrzymała na czynniki zewnętrzne.
Przepięknie zdobiony stanie się ozdobą twojego ogrodu, tarasu!
 
Specyfikacja techniczna
wymiary materiału [cm]:250x80
długość całkowita [cm]:410
dopuszczalne obciążenie [kg]:170
Hamak kosztuje w promocji 462,00zł i możecie nabyć go TU.
  Hamak kojarzy mi się z latem, ciepłem i wypoczynkiem. A jeżeli jeszcze pięknie wygląda i jest wygodny to spełnienie moich marzeń. Właśnie znalazłam idealny hamak dla siebie. Jest to ręcznie tkany hamak w kolorze ecrui, który został porządnie wykonany. A przede wszystkim bardzo wygodny. Pięknie ozdobi werandę, ale równie dobrze sprawdzi się na wyjeździe. Oryginalne zdobienie w postaci sznureczków zwisających po bokach jest ozdobą hamaka. Jest również wytrzymały na czynniki zewnętrzne jednak ja jak wiem ze ma padać zdejmuje hamak. Dla mnie jest on rewelacyjny pod każdym względem ponadto na stronie WHAMAKU.PL znajdziecie nie tylko hamaki ale również fotele hamakowe. Więc każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Polecam.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)