środa, 25 lipca 2018

Jak skutecznie walczyć z cellulitem. Pomoże nam pewien produkt od AVETPHARMA

   Niestety nie każdy może pochwalić się pięknym i jędrnym ciałem ponieważ z wekiem nasze ciało się zmienia, a do tego u mnie doszły ciąże. Dziś chciałabym przedstawić Wam pewne ciekawe rozwiązanie do AVET PHARMA.

CelluOFF suplement diety jest  przeznaczony dla osób dorosłych pragnących zachować zdrowy wygląd skóry1 oraz dbających o kontrolę masy ciała2CelluOFFsuplement diety może być stosowany również przez kobiety aktywnie walczące (ćwiczenia fizyczne, dieta antycellulitowa) z cellulitem, wspomagająco przy programach wyszczuplających2,3. Zawiera połączenie ekstraktów roślinnych i witamin:

Otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago Officinalis L.) pomaga zachować sprężystość i zdrowy wygląd skóry1, wspomaga wydalanie nadmiaru wody z organizmu.
Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej3.
Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego pomaga w kontroli masy ciała2. Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego jest naturalnym źródłem jodu. Jod pomaga zachować zdrową skórę1
Niacyna oraz biotyna pomagają zachować zdrową skórę1
Witamina B2 pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym. 
Witaminy B1, B2, niacyna, biotyna, kwas pantotenowy i jod przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.

Zalecana dzienna porcja: 1 kapsułka dziennie po posiłku. Kapsułkę należy popić wodą.
Składniki: ekstrakt z gorzkiej pomarańczy (Citrus aurantium L) standaryzowany na 6% synefryny, otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago officinalis L.) zawierający  9% kwasu γ-linolenowego,  żelatyna,  ekstrakt z liści pokrzywy (Urtica  dioica), ekstrakt z pędów bambusa zawierający 70% przyswajalnej krzemionki  (Bambusa  vulgaris), substancja przeciwzbrylająca – sole magnezowe kwasów tłuszczowych,  ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego (Fucus vesiculosus) standaryzowany na 0,1% zawartości jodu, amid kwasu nikotynowego - niacyna, D-pantotenian wapnia - kwas pantotenowy, barwnik – dwutlenek tytanu, ryboflawina – wit. B2, monoazotan tiaminy – wit. B1, barwnik – indygotyna, D-biotyna - biotyna. 
30 kapsułek kosztuje 19,99 i można kupić je TU.
  Opakowanie zawiera 30 kapsułek, które są łatwe do połknięcia. Należy je stosować regularnie. Preparat miło mnie zaskoczył ponieważ moja skóra stała się gładsza i bardziej napięta. Cellulit stał się mniej widoczny i chyba dlatego, że kapsułki działają od środka. U mnie zauważyłam również zmniejszenie łaknienia.Skład jest też bardzo dobry i przyjazny dla nas. Ja osobiście chciałabym żeby taki preparat był dostępny w większym gabarycie np. 30 tabletek w plastikowym opakowaniu. Jak dla mnie rewelacyjny produkt za nieduże pieniądze, który działa. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)