sobota, 9 czerwca 2018

Ligamento i mamy zdrowe więzadła od STREETCOM

Niedawno zostałam ambasadorką #Ligamento w STREETCOM.

#Ligamento #NieustannieWRuchu #NaWięzadłaiŚcięgna #ZdroweWięzadła

Składniki

ekstrakt z nasion grejpfruta, ekstrakt z kłącza kurkumy (Curcuma Longa L) standaryzowany na zawartość 10% kurkuminy, hydrolizowany kolagen typu I, magnez (wodorowęglan magnezu), bromelaina, papaina, cynk (siarczan cynku), mangan (siarczan manganu), witamina B12 (cyjanokobalamina).
Substancje dodatkowe: dwutlenek krzemu (substancja przeciwzbrylająca), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca), sól sodowa karboksymetylocelulozy usieciowiona (substancja spulchniająca), celuloza mikrokrystaliczna (substancja wypełniająca), składniki otoczki: hydroksypropylometyloceluloza (substancja glazurująca), polidekstroza (substancja glazurująca), glikol polietylenowy (substancja glazurująca), ryboflawina (barwnik), talk (substancja przeciwzbrylająca), dwutlenek tytanu (barwnik), karmina (barwnik), maltodekstryna (substancja wypełniająca).
Składnik2 tabletki% RDA*
Ekstrakt z nasion grejpfruta470 mg--
(w tym witamina C)80 mg100
Ekstrakt z kłącza kurkumy, standaryzowany na zawartość:250 mg--
10% kurkuminy25 mg--
Hydrolizowany kolagen typu I200 mg--
Magnez188 mg50
Bromelaina80 mg--
Papaina50 mg--
Cynk10 mg100
Mangan2 mg100
Witamina B121,25 mcg50
* RDA - zalecane dzienne spożycie.

Masa netto

32,58 g

Właściwości składników

Suplement diety Ligamento to specjalistyczny preparat mający zastosowanie:
• po urazach więzadeł i ścięgien
• podczas rehabilitacji pourazowej
• u osób narażonych na przeciążenia więzadeł, ścięgien i stawów

Zalecane dzienne spożycie

2 tabletki jeden raz dziennie. Tabletki należy połknąć, popijając odpowiednią ilością płynu.
   Tabletki łatwe do połknięcia. Skład jest bardzo porządny i na pewno pomaga. Niestety ja też miałam problemy z urazami i stosowane maści nie na wiele się zdały a tabletki, które miały mi pomóc były za silne. A tu taka odmiana. Ja zauważyłam różnicy po około 1,5 tygodnia. Nie czuje już takiego bólu a ścięgno jak by stało się mocniejsze. Jestem bardzo zadowolona i jak się okazało moje ścięgna i więzadła są mocniejsze. Kiedyś jak źle stanęłam od razu noga mi puchła a teraz o dziwo nic się nie stało. Dla mnie Ligamento jest bardzo dobry i polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)