poniedziałek, 26 marca 2018

Peeling do ciała z lotosem i cynamonem od BINGOSPA.

 Niestety po dwóch ciążach moja skóra nie jest taka jak była kiedyś. Skusiłam się na peeling od BINGO SPA.  

Cynamonowy peeling do ciała z lotosem  - skuteczny preparat zawierający algi Laminaria Digitata, mocznik, olejek miętowy i naturalną, drobnokrystaliczną sól. Peeling, czyli złuszczanie, polega na usuwaniu z powierzchni skóry martwych komórek naskórka. W wyniku naturalnego procesu regeneracji skóry, który powtarza się cyklicznie co 28 dni, powstają nowe komórki, zaś stare obumierają. Peeling BingoSpa pomaga się ich pozbyć, odsłaniając jaśniejszą i zdrowszą skórę. Poprawia również mikrokrążenie - po jego użyciu skóra ma natychmiast ładniejszy koloryt i jest gładsza. Ponieważ peeling oczyszcza ją głębiej niż zwykłe mycie, jest dzięki temu lepiej przygotowana na wchłanianie substancji aktywnych zawartych w preparatach BingoSpa.
Peeling kosztuje 30zł i można go nabyć TUTAJ.
MOJA OPINIA:
Według mnie peeling jest bardzo dobry ponieważ ma granulki, które ładnie się rozprowadzają na skórze. Ma zapach, który niestety mi nie przypadł do gustu. Jest to profesjonalny peeling, który ma idealną konsystencję. Po stosowaniu go 2 razy w ciągu tygodnia zauważyłam zmiany mojej skóry na lepsze. Kolor zdecydowanie się poprawił a do tego skóra stała się gładsza i bardziej jędrna. Do tego cellulit trochę się zmniejszył więc jestem bardzo zadowolona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)