sobota, 24 marca 2018

Zielony jęczmień w kapsułkach jako pomoc w odchudzaniu HUMAVIT

  Już kiedyś stosowałam zielony jęczmień ale w proszku. Tym razem mamy alternatywę w kapsułkach od firmy HUMAVIT.

 Skład: sproszkowane pędy zielonego jęczmienia (Hordeum vulgare Caulis), celuloza mikrokrystaliczna (nośnik), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca).
    60 sztuk kapsułek dawek kosztuje około 12,50zł i dostępny jest TU.

MOJA OPINIA:
 Wcześniej stosowałam młody jęczmień w proszku jednak w kapsułkach jest łatwiejszy i szybszy bo można nawet go stosować gdy jesteśmy na mieście. Kapsułki zamknięte w plastikowym pudełeczku. Codziennie zażywam dwie kapsułki dziennie. Zauważyłam pewien plus w wynikach badań. Ja go mogę polecić bo dla mnie jest bardzo dobry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ;)